פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

1700-720-700 לשיחה עם אורן/מנשה
משלוחים לכל הארץ
הכתובת שלנו השלושה 9, תל אביב
האתר שלנו שומר שבת

מדפסות / מכשירים משולבים - מדפסת לייזר משולבת

חשבת לקנות מדפסת לייזר משולבת? כך מבצעים קנייה חכמה

עולם מדפסות הלייזר צובר תאוצה ומשתכלל מעת לעת. מדפסות בטכנולוגיית לייזר הן מדפסות המבוססות על עיקרון החשמל הסטטי בעיקרן, והיתרון הגדול שבהן הוא יכולת החיסכון שלהן בחשמל. כאשר מדפסת לייזר שהיא גם משולבת נמצאת בשימוש, אין ספק שהחיסכון הוא מעל ומעבר: גם חיסכון בצריכת החשמל וגם בחלל הנתפס בחדר או במשרד.

מדפסת לייזר משולבת צבעונית

עד לפני שנים לא רבות, המחשבה שבכל בית או משרד תהיה מדפסת לייזר היתה דמיונית, מחירן של מדפסות לייזר היה אסטרונומי ולכן רק מעטים החזיקו במדפסות כאלה,מה עוד שהן שקלו עשרות קילוגרמים ולכן רק במשרדים גדולים יכולנו למצוא אותן. כיום מחירן של מדפסות לייזר מגיע למאות שקלים, במקרה של מדפסות לייזר צבעוניות, הרי שהמחיר יכול לחצות את קו האלף שקל. משקלן מגיע למספר קילוגרמים בודד, ולכן אנחנו יכולים למצוא אותן במשרדים ובבתים פרטיים.

הרעיון של מדפסת לייזר הוא, שתהליך ההדפסה נעשה באמצעות קרן לייזר, מה שמפחית באופן משמעותי את זמן ההדפסה והופך את התהליך לפשוט יותר, זה נכון במקרה של מדפסת לייזר רגילה וכן במקרה של מדפסת לייזר צבעונית, כך שמדפסת זו משלבת את הייתרונות של כל סוגי המדפסות.. עם השנים גם הרזולוציה השתפרה באופן מהותי, והמדפסת מספקת הדפסות הרבה יותר איכותיות מאשר בעבר.

אנחנו יכולים למצוא לצד מדפסת לייזר רגילה, גם מדפסת לייזר צבעונית משולבת, מדובר על מדפסת שכוללת בתוכה עוד מספר אופציות לעבודה, מלבד הדפסה. מדובר על אופציות כגון פקס, צילום, סריקה, ועוד. למעשה מדפסת לייזר משולבת צבעונית משלבת שורת עבודות של מכשירים אשר נדרשים בכל משרד אשר במקרה זה גם כוללת מדפסת צבעונית., ובכך המדפסת באמצעות מכשיר אחד מבצעת אותן. המכשיר מעוצב בצורה כזו שכל המכשירים נכללים בו בצורה איכותית וטובה, וזו מספקת את מלוא העבודה שאנחנו זקוקים לה.

מדפסת לייזר משולבת סמסונג

במהלך השנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מכשירים של חברת סמסונג אצלנו בבית ובמשרד. אם עד לפני כמה שנים היינו רוכשים מכשירי בידור שונים של החברה, הרי אחרי שהתחלנו לרכוש את מכשירי הסלולר שהיא ייצרה מסדרת גלאקסי, הרי שגילינו יותר ויותר מכשירים שהחברה מייצרת ומספקת לשימוש ביתי ומשרדי. בין היתר מדובר על מקררים, טלוויזיות, מזגנים, מחשבים ועוד מגוון דוגמאות.

אחת מהדוגמאות היא מדפסת לייזר משולבת של החברה המוכרת והמעולה סמסונג. מדובר במדפסת אשר ניתן למצוא כיום בלא מעט משרדים ובתים פרטיים. מדפסת לייזר משולבת סמסונג, מאפשרת הדפסה מהירה ואיכותית, ברמת רזולוציה מאוד גבוהה, אמינות ועמידות לאורך זמן. בין היתר אפשר למצוא מדפסות לייזר סמסונג שמסוגלות להדפיס על מגוון רחב של מסמכים, בגדלים ומסוגים שונים. מה שיכול לשרת קהל נרחב, כאמור, הן במשרדים והן בבתים פרטיים.

מה צריך לבדוק כשרוכשים מדפסת לייזר משולבת של סמסונג

המאפיינים שיש לבדוק כשרוכשים מדפסת לייזר משולבת סמסונג, הם, מה מהירות ההדפסה לפי כמות העמודים לדקה, מהי הרזולוציה אליה מגיעים המדפסת, אילו שילובים היא כוללת, האם מדובר במדפסת עם כבלים או אלחוטית, האם ניתן לבצע מספר פעולות במקביל, כמה זמן מחזיק הטונר שלה, האם ניתן להשתמש בכל טונר או אך ורק בטונר מקורי, האם מדובר בחומרים אשר ניתנים למחזור, האם ניתן להשתמש במדפסת באופן נייד ולשימוש בכל המכשירים, כולל שימוש מכשירי סלולר של סמסונג.

מדפסת לייזר משולבת מומלצת על ידינו

מדפסת לייזר משולבת מומלצת היא קודם כל כזו שמסוגלת להדפיס מספר גדול של דפים בדקה, בעלת  איכות הדפסה גבוהה ,חסכונית בדיו אבל חשובלא פחות  שהמדפסת מתחברת לאינטרנט ומאפשרת שליחת פקסים במייל, שמהירות השליחה גבוהה ואיכות הצילום והסריקה מעולים. לפני שאנחנו רוכשים מדפסת לייזר,אנו ממליצים לבחון מה האחריות שאנחנו אמורים לקבל על המכשיר, לכמה שנים האחריות והאם היא כוללת החלפת חלקים במקום.

כל משרד וכל בית זקוקים למדפסת, סורק מכונת צילום ולא יזיק גם פקס שצריכים במקרים רבים. כמובן עדיף מכשיר אחד אשר כולל בתוכו אפשרות הדפסה מהירה, פקס, טלפון, סורק ומכונת צילום.  מדפסת לייזר משולבת פותרת עלויות כלכליות גבוהות, שכן במקום לרכוש מספר מכשירים נפרדים היא מאפשרת לנו לרכוש מכשיר אחד שמקיים מספר פעולות במקביל. כמו כן, מדפסת כזו, מאפשרת לנו לפנות שטח נרחב, מה שיכול לעזור במיוחד בחדרי עבודה במבני מגורים או במשרדים קטנים.

ניתן למצוא אצלנו מגוון גדול של מדפסות לייזר מדגמים שונים של חברות מובילות רבות כמו סמסונג, ברודר וזירוקס. בין היתר ניתן למצוא בחנות שלנו מדפסות אשר כוללות שילובים שונים, בפרט של מדפסות, מכונות צילום וסורק, וכן מדפסות שכוללות פקס וטלפון.

המילה האחרונה בתחום של המדפסות זו מדפסת לייזר משולבת אלחוטית

עם ההתפתחות הגדולה בתחום המדפסות, עברנו ממדפסות גדולות שעבדו על דיו בצורה רגילה, להשתמש במדפסות קטנות מימדים, אשר עובדות על לייזר, אך מעל לכול אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מדפסות משולבות כאשר המילה האחרונה בתחום זו מדפסת לייזר משולבת אלחוטית.

אחרי שהבנו למה מדפסת משולבת יכולה להיות יתרון עצום עבורנו, נבין מדוע חשוב שזו תהיה מדפסת אלחוטית. למעשה מדובר במדפסת שיכולה להתחבר אל מחשב באופן אלחוטי ללא כבלים חיצוניים. מדובר ביתרון עצום, לא רק בנוחות העבודה עם המדפסת אלא גם בכך שניתן להדפיס בעזרתה גם אם המחשב רחוק (עד מרחק של 100 מטר), ניתן לחבר אליה מחשבים שונים, וכפי שניתן להעריך, מדובר במדפסת מהירה ואיכותית, בדיוק כמו מדפסות לייזר רגילות ומכאן שכל היתרונות הגלומים בהן נמצאות גם במדפסת אלחוטית.

מה מניע מכונת הדפסה מסוג כזה?

מכונת הדפסה המבוססת על טכנולוגיית קרני הלייזר היא מכונה שבליבה נמצא גוף המכונה בשמו תוף. התוף הוא חלק העשוי מחומר מתכתי כלשהוא, המסוגל להוות חומר טעון חשמלית. בעזרת תכונה זו, המדפסת מבססת את פעולתה. בנוסף, כאשר התוף מואר על ידי מנורות לדים, הוא מאבד את המטען הזה. מנגד לתוף נמצא כבל דק שבמידת הצורך עובר דרכו מתח חשמלי גבוה מאוד שגורם לחשמל סטטי על התוף.

יתרונותיה של מדפסת לייזר משולבת

מכונת הדפסה הנעזרת בקרני לייזר לשם תפקודה היא קודם כל מכונה חסכונית. החיסכון של המכונה הזו בא לידי ביטוי בעיקר בעלותו של כל דף המדפיסים בו. כלומר, לעומת מכונת ההדפסה הקלאסית, המבוססת על עיקרון הזרת הדיו לדף. מדפסות לייזר משולבות הן פי כמה וכמה כדאיות משום שבנוסף לחיסכון בעלות של כל דף הדפסה, ניתן לחסוך גם בצילום, ולחסוך מקום יקר בחדר בכל הנוגע לאחסון.

מכונות הדפסה משולבות- הקנייה המשתלמת

כאשר קונים מכונת הדפסה, כדאי מאוד לשקול את האפשרות שהמכונות שתקנה יהיו משולבות לכדי מכונה אחת; כלומר, במקום שתהייה לך מכונת הדפסה אחת, מכונת צילום ומכונת סריקה, תוכל לרכוש מכונה המאחדת את כל  היישומים האלה וכך תחסוך מקום במשרד בנוסף לנוחות שימוש ויעילות גדולה יותר.

טונר עבור מכונת הדפסה בטכנולוגיית לייזר

הטונר הינה אבקה שטוחה ודקה מאוד, אשר ניתן להקביל אותה לדיו של מכונת הדפסה קלאסית. מכונת ההדפסה דואגת להטעין את אבקת הטונר במטן חשמלי הפוך לזה שהתוף טעון אליו; הטונר לא יוצא מהמפעל כאשר הוא כבר טעון חשמלית. בעיקר בעזרת ניגוד המטענים החשמליים ותהליכים נוספים מכונת הדפסה בלייזר הופכת למוצלחת, מהירה וחסכונית.

נוספו לאחרונה
no-lazy