פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

1700-720-700 לשיחה עם אורן/מנשה
משלוחים לכל הארץ
הכתובת שלנו השלושה 9, תל אביב
האתר שלנו שומר שבת

מדפסות / מכשירים משולבים

מה היתרון של מדפסת משולבת ?

מדפסת משולבת היא הפיתרון האידיאלי עבור כל משרד ואפילו בית. מדפסות המשלבות מספר פעולות במכשיר אחד הומצאו כדי לייעל את תהליכי ההדפסה, שליחה וצילומי המסמכים באשר הם. מדפסות משולבות הם בעצם מדפסת, פקס, מכונת צילום ואפילו טלפון המשולבים כולם יחד בתוך מכשיר אחד הפועל בסנכרון מושלם בין כל אלו.

יתרון גדול של מדפסת המכילה בתוכה סוגי יישומים שונים משולבים יחד הוא המקום הרב שהיא חוסכת. בעזרת צמצום כל המכשירים הללו למכשיר אחד ויחיד, אפשר לוותר על כל שאר מוצרי החשמל הללו ולפנות יותר מקום בחלל. מכשיר משולב שכזה הוא ההוצאה האידיאלית לבית או למשרד קטן ואפילו בינוני כשמדובר על חיסכון בהוצאות במקביל לחיסכון בחשמל ובחלל פנוי בחדר.

מכשיר כמו מדפסת משולבת כולל, בתצורתו הבסיסית, שלוש פונקציות: הדפסה, מכונת צילום וסריקה. כל דגם של מדפסת שכזו ניתן לרכישה כשהוא עם פקס או בלעדיו. כאן נסקור מהם יתרונות הפקס, ומתי, מאידך, כדאי לרכוש דווקא את המכשיר הפשוט יותר, ללא הפקס. כאשר צריכים להחליט על רכישת מכשיר הדפסה משולב יש לקחת בחשבון עלות של מחסנית דיו צבעונית, עלות של מחסנית דיו שחורה, ובמקרה של מכשיר לייזר – עלות של טונר. בנוסף, כדאי להתייחס למהירות צילום וסריקה המאפיינות כל מכשיר בנפרד.

שילוב כמה פעולות ביחד חוסך זמן

בעזרת מדפסות המסוגלות לשלב כמה פעולות בתוכן, עבודות רבות נהיו מהירות הרבה יותר מבעבר. חלק מהמכשירים מהסוג המשולב מכילים גם אפשרות לפקסס בהן ונורות לד המשמשות לאינדקציה על פעולות מסויימות כאשר מכונה כזו היא מכונה מושלמת לצורכי המשרדים או לאנשים העובדים מהבית.

בין סוגי מדפסות המכילות בתוכן כמה פונקציות, ניתן למצוא שני מבנים עיקריים: הראשון הוא מכונה שהצורה שלה דומה מאוד למכשיר הפקס הקלאסי, שבו ניתן לסרוק רק מסמך אחד בכל פעם שאותו מכניסים לתוך חריץ, ומשם הוא ‘נשאב’ פנימה והמכונה מבצעת צילום, סריקה או הדפסה. לעומת הצורה הזו, ישנו מבנה נוסף שהוא כמו מכונת הצילום הקלאסי, שבה יש משטח זכוכית המאפשר סריקה וצילום ממסמכים כמו ספרים או חוברות. האפשרות הכדאית היא השנייה משום שהאופציה הראשונה מגבילה את טווח יכולת העבודה בסופו של דבר, אך לא חוסכת חלל משמעותי מספיק.

רזולוציית סריקה

במכשירים הללו ניתן לקבוע מה תהייה הרזולוציה של הסריקה. באופן הגיוני, ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, הסריקה תהיה איטית יותר ובהתאם גם הקובץ הסרוק ייחשב ‘כבד’ יותר כאשר רוצים לשלוח אותו במייל. הרזולוציה האופטית במכונות המשולבות, ערכה נע בין 300 ל-1200 (יחידות מידה של dpi), כאשר הערך הנמוך מספיק לשימוש ביתי בעוד הערך הגבוה יותר מיועד לשימושים מקצועיים כמו במשרדים גדולים. בחר את המכונה המתאימה לך ביותר, ואל תתפשר על פחות ממכונה המאחדת מספר יישומים.

יתרונות מדפסת משולבת עם פקס

ניתן לשלוח פקס מהבית, ולא להסתמך על מקור חיצוני. בשונה מהעבר, כיום הפעלת הפקס בתצורה ביתית קלה מאד ביחס לעבר: אז היה צריך ידע רב יותר בטלפוניה ובמרכזייה ביתית. יחד עם זאת, פקסים מתאפיינים לא אחת בשליחת דואר זבל, ממש כמו תיבת המייל, ולכן מי שאינו מעוניין שהניירת שיש לו במכשיר תשמש לכך – מוטב שישתמש במכשיר ללא הפקס. לעומת זאת, מי שמשתמש בפקס לעבודתו במסגרת היום יום – ואין לו תחליף יצטרך, ככל הנראה, לרכוש מדפסת משולבת עם פקס.

מדפסת לייזר – הכרת תכונות המכשיר מקרוב

מדפסת לייזר מאפשרת לכם להדפיס מהר יותר ומדויק יותר, ללא קווי מתאר של דיו – את כל הדפסותיכם. יחד עם זאת, מחירו של טונר צבעוני יקר לאין שעור ביחס לכל רכיב הדפסה אחר, כולל אפילו של טונר שחור. לכן, אם המטרה היא הדפסת לייזר צבעונית – חשבו מבעוד מועד את ההוצאה שעליכם לשאת בה ובדקו אם זה כדאי עבורם. מדפסות לייזר או מכשיר משולב המבוסס על לייזר אינו מהווה בעיה במחיר, כפי שתעריף הטונר הצבעוני מהווה בפועל.

שירות ואחריות על מדפסת משולבת

בדרך כלל, במדיניות שירות ואחריות על מכשירים מעין אלו יש הגבלה בחודשים/שנים שבמסגרתה ניתן לצרוך כל שירות – מתיקוני פנים ועד לעדכון קושחה. ניתן לבצע את התיקונים על ידי הזמנת טכנאי הבייתה או עלך ידי הדרכה טלפונית. יצאה המדפסת מאחריות? החברה ממנה ספק תיקונים חיצוני שיהיה עדיין זול יותר מכל חנות תיקונים פרטית אליה תפנו.

חפשו גם ב: דיו למדפסת | טונר למדפסת | מדפסת לייזר משולבת

נוספו לאחרונה
no-lazy