פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

1700-720-700 לשיחה עם אורן/מנשה
משלוחים לכל הארץ
הכתובת שלנו השלושה 9, תל אביב
האתר שלנו שומר שבת

תיקון מדפסות

המדפסות הקלאסיות של היום לא נחשבות לעושות צרות גדולות מאוד: אם בחרת ביצרן אמין ואיכותי, סביר להניח שלא תזדקק לבצע תיקון במדפסת שלך לאורך תקופה ארוכה מספיק. מצד שני, גם אצל הטובים ביותר יש נפילות, וזה אומר שהבעיה במדפסת יכולה להיות פיזית מאוד כמו חפץ שנתקע, או שהמדפסת הסתבכה מעט בגלל שהילד התעסק איתה קצת יותר מידי. במקרים פשוטים וגם מסובכים יותר לא כדאי לנסות ולהפוך לטכנאים ולקחת את הסיכון שהמצב ידרדר, וכדאי לקחת את המדפסת למקום המומחה בתחום- תיקון מדפסות . 

שלב הכרחי בחייה של מדפסת

מכונות ההדפסה נחשבות למוצר טכנולוגי שלא מרבה להתקלקל או להוות סיבוך בפני עצמו. באופן כללי, המדפסת היא יישום חיצוני המסוגל להתחבר לכל מחשב ולבצע את הנדרש עליו. למרות זאת, מדפסות לייזר צבעוניות וגם מדפסות דיו יכולות לסבול מקשיים בתפעול בגלל חוסר צומת לב מספקת להוראות היצרן, או פשוט בגלל כשלים טכניים. בין כה וכה, הפיתרון המיידי והחכם הוא לקחת את המכונה כדי לבצע בה תיקוני מדפסת הנדרש לה. לא כדאי לדחות את תיקון מכונת ההדפסה משום שישנם כשלים טכניים העלולים להחמיר עם הזמן, ובסופו של דבר תיקון המדפסת יעלה לכם הרבה יותר, או שתצטרכו לרכוש מדפסת חדשה.

מציאת מתקן מכונות הדפסה מוסמך

ברגע שהמדפסת מתקלקלת ומתחילים בחיפוש אחר מתקן מוסמך ואמין, פונים בדרך כלל לאינטרנט, אך לא תמיד המידע און ליין הוא המידע האמין והנכון ביותר. כדאי לבדוק מהן שנות הניסיון ומהו הוותק של המתקן הספציפי בו אתם מעוניינים, או פשוט לפעול לפי השיטות הישנות והטובות ולשאול חבר האם יש לו מישהו מומלץ. בין כה וכה, ברוב הפעמים התיקון איננו תהליך מסובך מידי, ויכול להסתיים בו במקום.

לקנות או לתקן?

קיים ויכוח תמידי לגבי הכדאיות של תיקון המדפסת. במידה והמדפסת שלכם התקלקלה, קחו אותה לטכנאי מוסמך בנושא ושאלו כמה יעלה לכם לתקן אותה. יכול להיות שהתיקון יעלה כמה שקלים בודדים, אך גם יכול להיות מצב שהתיקון ישתווה למחיר של מכונת הדפסה חדשה. בדקו מה משתלם ביותר עבורכם.

תיקון מדפסת

מדפסת היא מכשיר לא מורכב במיוחד, דבר המסביר את העלות הלא מאוד גבוה שלה. בנוסף, מדפסת איננה דורשת תיקונים תכופים במהלך חייה ושימושה, בין אם היא במשרד או בבית. למרות זאת, המבנה המורכב יותר של המדפסות כיום הפכו אותם לזקוקות לתיקונים יותר מבעבר: בין אם אלו מדפסות לייזר או מדפסות משולבות שניתן למצוא בכל משרד; ככל שהמדפסת ממלאת תפקידים ויישומים רבים יותר, סביר להניח שהיא תהיה ורכבת יותר. כל אלו מעלים את הסיכויים לתקלות טכניות עקב שימוש לקוי, או פשוט בגלל מזל רע.

תיקוני מדפסות – שוק מתפתח

המדפסות בפני עצמן הן מכשירים הממשיכים לצבור תאוצה ולהתפתח, ובמקביל אליהן גם כל התחומים הקשורים אליהן כמו חבל הטבור: שוק ראשי הדיו, אבקות הטונרמדפסות לייזר וגם המשולבות. קשה למצוא היום מדפסת המשמשת כמכונת הדפסה בלבד, ובמחירים נמוכים ניתן להשיג מכונות המשלבות הדפסה, סריקה, שליחת פקסים וצילום בחבילה אחת. המדפסות המשולבות מסייעות רבות לכל עובדי המשרד באשר הם, וחוסכות אנרגיה וחלל בחדר. עם הפופולאריות שלהן, צמחה גם הפופולאריות של תיקונים עבור מדפסות.

מדוע שאצטרך לתקן את המדפסת שלי?

קיימת סברה לפיה כל מכונת הדפסה מקולקלת הולכת לפח, ובמקומה תגיע אחת חדשה. אבל הרעיון הזה מת מזמן, כאשר תיקונים של מכונות הדפסה משולבות ומורכבות מוצעים במחירים לכל הדורש. באופן כללי, המדפסת לא חייבת להיות מושבתת לחלוטין כדאי שהיא  תישלח לתיקון; לפעמים יש בעיות עם איכות ההדפסה שמצביע על משהו שלא מתפקד כשורה, או שפשוט התפעול של המדפסת לקוי ויד נוספת לא תזיק. הגעה לכדי מצב שיש צורך עבור תיקון מדפסת יכול להיות מסיבות רבות וממש לא רק מהסיבה שהמדפסת איננה מתפקדת יותר.

טכנאי עבור המדפסת- איך למצוא?

שוק הטכנאים בטכנולוגיה בכלל הוא שוק בצמיחה והגדל בקצב המטורף של הטכנולוגיה עצמה; לא קשה למצוא טכנאי עבור המדפסת שלך במהירות. וודא כי הטכנאי יודע את העבודה ומבין את התקלה, ויחד עם טכנאי מוסמך ומקצועי תוכל להפיק את המרב מהמדפסת שלך.

no-lazy